Tel. 0948 031224
Po-Pia 10:00-16:00
Kuriér zdarma nad 79eur!

Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky sme pre Vás rozdelili do viacerých oblastí, aby ste sa v nich vedeli čo najrýchlejšie zorientovať:

1. Môj účet

Musím sa u Vás zaregistrovať, aby som mohol nakúpiť?
Zabudol som heslo, ako sa prihlásim do svojho účtu?
Ako zmením svoje registračné údaje?
Ako sa prihlásim k odberu akciových ponúk e-mailom?
Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?

2. Objednávka

Môžem po zadaní objednávky ešte dodatočne pridať/odobrať tovar z objednávky?
Dostanem potvrdenie o prijatí objednávky?
Čo ak som nedostal potvrdenie prijatia objednávky?
Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru?
Môžem sledovať stav vybavenia objednávky?
Ako môžem zrušiť objednávku?
Čo ak nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky?
Čo ak mnou objednaný tovar nebude dostupný?
Môžem u Vás nakupovať aj ako firma?
Môžem nakupovať cez telefón?
Čo mám urobiť bezprostredne po nákupe vo Vašom e-shope?
Ak si objednám viac tovarov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má týždeň, druhý 4 týždne), pošlete mi ich postupne?
Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?
Uvádzate ceny vrátane DPH?

3. Možnosti platby

Aké sú spôsoby platby za objednávku vytvorenú cez internet?
Môžem zaplatiť za objednávku pri osobnom odbere v prevádzkarni?
Môžem si objednať tovar na dobierku?
Môžem nakúpiť na splátky?
Kde nájdem údaje potrebné na úhradu objednávky (číslo účtu, variabilný symbol..)?
Dokedy musím uhradiť vytvorenú objednávku?

4. Dodanie tovaru - doprava

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Koľko stojí doručenie tovaru?
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Musím si dať tovar doručiť na adresu trvalého bydliska?
Čo ak sa potrebujem dohodnúť na čase prebratia tovaru s kuriérom?`
Kedy môžem očakávať môj balík, ak už bol expedovaný?
Čo robiť, ak bol môj balík už expedovaný, ale ešte stále mi ho nedoručili?

5. Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Ako mám postupovať pri doručení poškodenej zásielky?
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

6. Kontakty

Ako a kedy Vás môžem kontaktovať?

1. Môj účet

Otázka: Musím sa u Vás zaregistrovať, aby som mohol nakúpiť?
Odpoveď: Nie, nemusíte. Avšak pre Vaše pohodlie je samozrejme registrácia výhodnejšia, nakoľko všetky Vaše údaje ostanú uchované v sekcii “Môj účet”, čo znamená, že pri druhej objednávke ich nemusíte opätovne vypĺňať. Ostatné výhody registrácie nájdete na našej stránke v sekcii “Ako nakupovať.”

Otázka: Zabudol som heslo, ako sa prihlásim do svojho účtu?
Odpoveď: Pokiaľ ste zabudli svoje heslo a nedá sa Vám prihlásiť, kliknite na “Zabudnuté heslo?”. Zadajte svoju emailovú adresu, následne Vám systém vygeneruje nové heslo, ktoré Vám zašle na Váš email.

Otázka: Ako zmením svoje registračné údaje?
Odpoveď: Registračné údaje je možné meniť v sekcii “Môj účet” prípadne nás môžete kontaktovať.

Otázka: Ako sa prihlásim k odberu akciových ponúk e-mailom?
Odpoveď: Pri registrácii si môžete zvoliť možnosť odoberania pravidelných noviniek do Vašej emailovej schránky, kde Vás budeme informovať o novinkách, akciách či iných špeciálnych ponukách v našom internetovom obchode. O aktuálnych akciách a súťažiach pravidelne informujeme našich fanúšikov aj na našej facebookovej stránke.

Otázka: Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?
Odpoveď: Ak ste zabudli svoje heslo, dajte si vygenerovať nové heslo, kliknite na “Zabudnuté heslo?”. Ak sa Vám aj napriek tomu nedarí prihlásiť, neváhajte nás prosím kontaktovať. Objednávku Vám vytvoríme aj prostredníctvom emailu alebo telefonicky.

2. Objednávka

Otázka: Môžem po zadaní objednávky ešte dodatočne pridať/odobrať tovar z objednávky?
Odpoveď: Áno, stačí nás len kontaktovať, či už telefonicky, emailom alebo prostredníctvom Facebooku. Pre dodatočné zmeny v objednávke je potrebné nahlásiť číslo objednávky, alebo meno zákazníka, kód tovaru (alebo presný názov tovaru) a jeho prípadné veľkostné alebo farebné prevedenie.

Otázka: Dostanem potvrdenie o prijatí objednávky?
Odpoveď: Potvrdenie o vytvorení objednávky Vám bude doručené na email, ktorý ste v objednávke zadali. Pozor na správnosť emailovej adresy(*@gmail.sk, *@gmial.com, atď). Ak Vám nebolo doručené potvrdenie do záložky Doručená pošta (Prijaté správy), skotrolujte si schránku nevyžiadanej pošty/SPAMU, alebo záložku Propagácie. Ak sa potvrdenie objednávky nenachádza ani v spomenutých záložkách, objednávka pravdepodobne neprešla v poriadku alebo ste zadali chybnú emailovú adresu. V takomto prípade nás prosím neváhajte kontaktovať. Prijatie objednávky preveríme v našom systéme.

Otázka: Čo ak som nedostal potvrdenie prijatia objednávky?
Odpoveď: Ak ste neobdržali potvrdenie o objednávke, mohlo sa stať, že ste uviedli chybnú emailovú adresu alebo Vám potvrdenie prišlo do SPAMU, prípadne náš systém objednávku neprijal (neprešla v poriadku). V takýchto prípadoch nás prosím neváhajte kontaktovať. Prijatie objednávky preveríme v našom systéme

Otázka: Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru?
Odpoveď: Každý tovar, ktorý ponúkame na našej stránke, má uvedenú svoju dostupnosť. Pozor, pri tovare, ktorý má viac farebných/veľkostných prevedení, je dostupnosť konkrétneho prevedenia viditeľná až po rozrolovaní ponuky jednotlivých prevedení. Tovar, ktorý máme skladom, je možné odoslať ihneď. Tovar, ktorý je expedovaný kuriérskou spoločnosťou je do 24 hodín (pracovné dni) doručený na zadanej adrese. Kuriérskou spoločnosťou zasielame tovar každý pracovný deň. Pokiaľ má vybraný tovar inú dostupnosť, ako „SKLADOM“, je tento tovar potrebné objednať u našich dodávateľov alebo priamo u výrobcov. Každý z ponúkaných produktov na našej stránke bude doručený do max. 4 týždňov..Ak by nebolo možné vybraný tovar dodať v avizovanom termíne, bude Vás náš zamestnanec kontaktovať s bližšími informáciami o tovare. Pri výbere viacerých produktov je objednávka expedovaná až po doskladnení tovaru s najdlhšou dostupnosťou.

Otázka: Môžem sledovať stav vybavenia objednávky?
Odpoveď: Áno, môžete. Po registrácii na našej stránke v sekcii “Môj účet”. Informácie o aktuálnom stave objednávky poskytujeme na vyžiadanie aj emailom a telefonicky.

Otázka: Ako môžem zrušiť objednávku?
Odpoveď: Objednávku je možné zrušiť zaslaním emailu na našu adresu info@perinbaba.sk so žiadosťou o stornovanie objednávky. Nezabudnite v správe uviesť Vaše meno a číslo objednávky. Druhá možnosť ako zrušiť objednávku je kontaktovať nás telefonicky na čísle: 0948 031 224. Prosíme, aby ste žiadosť o stornovanie objednávky odosielali čím skôr, najneskôr pred samotnou expedíciou tovaru.

Otázka: Čo ak nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky?
Odpoveď: Ak nebudeme môcť vybraný tovar zabezpečiť z dôvodu jeho akútneho vypredania alebo dopredania modelu, budeme Vás kontaktovať ohľadom najbližšieho naskladnenia Vami objednaného tovaru, prípadne Vám ponúkneme dostupnú alternatívu a dohodneme sa na skompletizovaní Vašej objednávky.

Otázka: Čo ak mnou objednaný tovar nebude dostupný?
Odpoveď: Ak tovar nebude dostupný a nebude Vám vyhovovať termín opätovného naskladnenia, objednávku je možné bez problémov stornovať. V prípade záujmu Vám radi odporúčime dostupnú alternatívu z našej ponuky.

Otázka: Môžem u Vás nakupovať aj ako firma?
Odpoveď: Áno, u nás sa dá nakupovať aj ako firma. Pri vypĺňaní objednávky uveďte údaje o Vašej firme.

Otázka: Môžem nakupovať cez telefón?
Odpoveď: Áno, objednávku môžte zadať aj telefonicky, na rozdiel od objednávky prijatej cez internet, je to však možné iba v počas prevádzkovej doby zákazníckej linky. Pri vytváraní telefonickej objednávky budeme od Vás vyžadovať rovnaké údaje, ako pri vytváraní objednávky v našom eshope (meno, adresa, telefónne číslo, emailová adresa, vybraný spôsob doručenia a platby).

Otázka: Čo mám urobiť bezprostredne po nákupe vo Vašom e-shope?
Odpoveď: Skontrolujte si, či Vám na uvedenú emailovú adresu bolo doručené potvrdenie o objednávke. Ak Vám potvrdenie nebude doručené do niekoľkých minút, kontaktujte nás emailom alebo telefonicky.

Otázka: Ak si objednám viac tovarov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má týždeň, druhý 4 týždne), pošlete mi ich postupne?
Odpoveď: Objednávku odosielame až po jej kompletnom naskladnení, čiže až keď budú všetky produkty na našom sklade. V prípade, že chcete objednávku poslať po častiach je potrebné nás kontaktovať. V takomto prípade je potrebné hradiť poštovné viackrát.

Otázka: Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?
Odpoveď: Nie, minimálna hodnota nákupu neexistuje. Vybavujeme objednávky na jednu položku aj objednávky celej výbavičky.

Otázka: Uvádzate ceny vrátane DPH?
Odpoveď: Áno, všetky ceny na našej stránke sú uvádzané vrátane DPH.

3. Možnosti platby

Otázka: Aké sú spôsoby platby za objednávku vytvorenú cez internet?
Odpoveď: Objednaný tovar je možné vyplatiť viacerými spôsobmi. Ak máte záujem uhradiť objednávku vopred prevodom na účet prostredníctvom internet bankingu, zvoľte si túto možnosť pri tvorbe objednávky. Informácie k platbe budú zaslané automaticky 3 dni pred očakávaným doskladnením posledného vybraného produktu. V prípade záujmu je možné uhradiť objednaný tovar aj skôr, uistite sa však, či môžte vykonať úhradu, prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Ak ste si zvolili platbu prevodom a máte inú banku ako Fiobanku, pre urýchlenie odoslania objednaného tovaru nám pošlite emailom potvrdenie o úhrade. Platba na dobierku pri preberaní zásielky je najobľúbenejšou a najbezpečnejšou možnosťou úhrady.

Otázka: Môžem zaplatiť za objednávku pri osobnom odbere v prevádzkarni?
Odpoveď: Osobný odber nie je v našej prevádzke/v sklade možný.

Otázka: Môžem si objednať tovar na dobierku?
Odpoveď: Tovar je možné objednať na dobierku a objednávku tak uhradíte pri preberení tovaru do rúk doručovateľa.

Otázka: Môžem nakúpiť na splátky?
Odpoveď: Nákup na splátky nie je v našom eshope možný.

Otázka: Kde nájdem údaje potrebné na úhradu objednávky (číslo účtu, variabilný symbol..)?
Odpoveď: Všetky údaje nájdete na našej stránke v sekcii “Platba za tovar” alebo Vám potrebné informácie budú zaslané 3 dni pred očakávaným doskladnením poslednej položky z Vašej objednávky na Váš email.

Otázka: Dokedy musím uhradiť vytvorenú objednávku?
Odpoveď: Objednávku je najlepšie uhradiť do týždňa od výzvy na platbu. Pokiaľ platba nebude uhradená ani po druhej výzve, budeme Vás telefonicky kontaktovať. Objednávky, v ktorých ste si zvolili platbu bankovým prevodom vopred, odosielame až po prijatí platby alebo potvrdenia o vykonaní platby.

4. Dodanie tovaru - doprava

Otázka: Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Odpoveď: Spôsob doručenia zásielky je doručenie kuriérskou spoločnosťou.

Otázka: Koľko stojí doručenie tovaru?
Odpoveď: Za dopravu kuriérskou spoločnosťou si účtujeme od €3,50 (podľa váhy tovaru a spôsobu platby).

Otázka: Môžem zmeniť adresu doručenia?
Odpoveď: Áno, môžete. Zmenu dodacej adresy je najlepšie vykonať ešte pred odoslaním objednávky. Pre zmenu doručovacej adresy nás prosím kontaktujte emailom alebo telefonicky.

Otázka: Musím si dať tovar doručiť na adresu trvalého bydliska?
Odpoveď: Nie, adresu doručenia si určujete sami pri vytváraní objednávky. Objednaný tovar môže byť doručený aj na adrese pracoviska alebo na adrese, kde dovolenkujete.

Otázka: Čo ak sa potrebujem dohodnúť na čase prebratia tovaru s kuriérom?
Odpoveď: V deň doručenia tovaru Vám bude doručená SMS správa s kontaktom priamo na kuriéra kuriérskej spoločnosti a číslo balíka. Ak máte záujem zmeniť dodaciu adresu, zavolajte prosím na toto telefónne číslo a dohodnite sa na zmene adresy. Pokiaľ Vám doručenie v tomto dni nevyhovuje, na zmene dátumu alebo času doručenia je potrebné dohodnúť sa priamo s kuriérom, ktorý Vašu zásielku doručuje.

Otázka: Kedy môžem očakávať môj balík, ak už bol expedovaný?
Odpoveď: Doručenie objednaného tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti trvá jeden pracovný deň. Pokiaľ Vám doručenie v tomto dni nevyhovuje, na zmene dátumu alebo času doručenia je potrebné dohodnúť sa priamo s kuriérom, ktorý Vašu zásielku doručuje. Kontakt na kuriéra dostanete prostredníctvom sms správy v deň doručovania Vášho balíka.

Otázka: Čo robiť, ak bol môj balík už expedovaný, ale ešte stále mi ho nedoručili?
Odpoveď: V prípade, že bol tovar expedovaný kuriérskou spoločnosťou, bol Vám zaslaný informačný email s prepravným číslom balíka. Kliknutím na toto prepravné číslo môžte sledovať, kde sa balík nachádza, spolu s vysvetlivkami prípadného nedoručenia zásielky. Pre bližšie informácie neváhajte kontaktovať zákaznícku linku spoločnosti IN TIME, s.r.o. na čísle 16877. Ak Vám balík nebol doručený v lehote 2 pracovných dní od odoslania, neváhajte nás prosím kontaktovať.

5. Reklamácie a vrátenie tovaru

Otázka: Ako môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Odpoveď: Pokiaľ sa na zakúpenom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím na našej stránke reklamačný formulár a zašlite nám ho na email. Na základe formulára Vás budeme do 24 hodín pracovného dňa kontaktovať o ďalšom postupe. Podrobnejšie informácie o postupe pri riešení reklamácie nájdene na našej stránke v sekcii “Reklamačný poriadok.”

Otázka: Ako mám postupovať pri doručení poškodenej zásielky?
Odpoveď: Neodkladne nás prosím kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára alebo telefonicky. Po prijatí formulára Vás budeme do 1 pracovného dňa kontaktovať o ďalšom postupe. Pokiaľ už pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte zásielku. Ak je tovar mechanicky poškodený, prípadne nekompletný, zásielku nepreberajte a vypíšte s kuriérom “Protokol o škode”. Zároveň Vás žiadame o vyplnenie reklamačného formulára na našej stránke. Podrobnejšie informácie o postupe pri reklamácii nájdete na našej stránke v sekcii “Reklamačný poriadok.”

Otázka: Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Odpoveď: Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Formulár „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“ si môžete stiahnuť v sekcii “Právo na vrátenie tovaru”, kde nájdete aj podrobnejšie informácie.

Otázka: Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?
Odpoveď: Peniaze za vrátený tovar odosiela naše účtovné oddelenie obyčajne raz týždenne prostredníctvom Fiobanky, najneskôr však do 14 kalendárnych dní.

6. Kontakty

Otázka: Ako a kedy Vás môžem kontaktovať?
Odpoveď: Telefonicky nás môžete kontaktovať počas prevádzkovej doby na čísle: 0948 031 224. V prípade, že je linka obsadená, použite prosím kontaktný formulár. Všetky prijaté emaily na adrese info@perinbaba.sk spracúvame do 24 hodín pracovného dňa.