NTC Asociácie Krajiny
Vzdelávací systém NTC vychádza z výskumov odborníkov z pedagogiky, medicíny, psychológie a špeciálnej pedagogiky s cieľom zlepšiť intelektuálne schopnosti a funkčnú vedomosť detí. Vzdelávací program je prínosom pre každé dieťa, veľmi užitočný je pri vzdelávaní nadaných detí a pri hľadaní a rozvoji talentu. Autor programu Dr. Ranko Rajović spolupracuje v oblasti vzdelávania detí s UNICEF a je členom Rady riaditeľov svetovej MENSY a Výboru pre nadané deti organizácie MENSA.
Cieľom NTC programu je priniesť dieťaťu správnu stimuláciu v období, keď si intenzívne vytvára schémy a vzorce rozmýšľania a vlastné názory. Evokuje prirodzený záujem a zvedavosť dieťaťa prostredníctvom zaujímavých úloh a hier, čím rozvíja jeho funkčné myslenie. NTC hry sú vyvinuté tak, aby sa deti ľahko naučili veľké množstvo symbolov (zástav) a následne spoznali obrazce reprezentujúce jednotlivé krajiny, rozvíjajúc pritom svoje asociačné myslenie. Náročnejším stupňom je svet rozumovej klasifikácie, postupnosti a asociácií. Je to výborný základ pre neskoršie efektívne rozmýšľanie a učenia sa.
Implementácia vzdelávacieho programu NTC prináša:
- rozvíjanie rozumovej schopnosti dieťaťa.
- prevenciu narušenej schopnosti koncentrácie a nedostatku pozornosti, ktoré sa môžu prejaviť v škole (dyslexia).
- rozvoj koordinácie pohybu a motoriky.
- rozvoj rýchleho rozmýšľania a argumentácie (funkčná vedomosť).
- zvýšenie počtu neurónových prepojení a s pomocou špecifických cvičení aj mozgovej kapacity spracúvajúcej informácie.
- vzdelávací program je prínosom pre každé dieťa, veľmi užitočný je pri vzdelávaní nadaných detí či pri rozvoji talentu...
NTC Asociácie krajiny
Hra sa skladá z pevného dreveného podkladu a 9 symbolov rozdelených na 2 časti. Úlohou je spojiť 2 časti každého symbolu podľa správnosti.
Ako hrať NTC hry
Hry obsahujú ilustrácie – obrazce znázorňujúce špecifiká jednotlivých krajín. Okrem obrazcov znázorňujú zástavy týchto krajín a ich názvy. Na začiatok vzdelávacieho procesu sa dieťa môže zoznámiť s niekoľkými zástavami a obrazcami. Cieľom je rozvíjať schopnosť rozpoznávať, skladať časti do celku, pomenovať krajinu znázornenú zástavou na obrazci, rozlišovať farby na zástave a podobne. Každý deň dieťaťu postupne ukazujeme aj ďalšie zástavy.
Len čo dieťa ovláda prvé symboly, pýtajte sa ho, ktoré zástavy majú napríklad modrú farbu - cieľom je schopnosť vytvárať skupiny na základe podobností (klasifikácia), triediť ich podľa veľkosti, popísať asociáciu k určitej krajine alebo popísať niektorú zástavu...
Keď dieťa zvláda aj tieto úlohy a dokáže odpovedať na množstvo otázok bez väčších ťažkostí, pýtajte sa podobné otázky napríklad počas prechádzky alebo na výlete. Dieťa vtedy nemá k dispozícii žiadnu pomôcku či nápovedu a odpovede k otázkam si je nútené vizualizovať.
Kód | 114752 |
---|---|
EAN | 8588004258082 |
Značka | NTC |